مرجع جدیدترین پاورپوینت ها

جدیدترین پاورپوینت ها آموزشی و درسی

مرجع جدیدترین پاورپوینت ها

جدیدترین پاورپوینت ها آموزشی و درسی

دانلود پاورپوینت مهمترین نقاط آسیب پذیر یونیکس و لینوکس,پاورپوینت مهمترین نقاط آسیب پذیر یونیکس و لینوکس,مهمترین نقاط آسیب پذیر یونیکس و لینوکس,آسیب پذیر یونیکس و لینوکس,یونیکس و لینوکس

 

دانلود پاورپوینت مهمترین نقاط آسیب پذیر یونیکس و لینوکس

دانلود-پاورپوینت-مهمترین-نقاط-آسیب-پذیر-یونیکس-و-لینوکسدانلود پاورپوینت مهمترین نقاط آسیب پذیر یونیکس و لینوکس


نوع فایل: power point

فرمت فایل: pptx

قابل ویرایش

تعداد اسلاید : 56 صفحه


قسمتی از پاورپوینت :


سیستم عامل، یکی از عناصر چهار گانه در یک سیستم کامپیوتری است که دارای نقشی بسیار مهم و حیاتی در نحوه مدیریت منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است. پرداختن به مقوله‌ی امنیت سیستم‌های عامل ، همواره از بحث‌های مهم در رابطه با ایمن‌سازی اطلاعات در یک سیستم کامپیوتری بوده که امروزه با گسترش اینترنت ، اهمیت آن مضاعف شده‌است. بررسی و آنالیز امنیت در سیستم‌های عامل می‌بایست با ظرافت و در چارچوبی کاملاً علمی و با در نظر گرفتن تمامی واقعیت‌های موجود، انجام گیرد تا از یک طرف تصمیم‌گیرندگان مسائل استراتژیک در یک سازمان قادر به انتخاب مستند و منطقی یک سیستم‌عامل باشند و از طرف دیگر امکان نگهداری و پشتیبانی آن با در نظر گرفتن مجموعه تهدیدات موجود و آتی، بسرعت و بسادگی میسر گردد.
اکثر کرم‌ها و سایر حملات موفقیت‌آمیز در اینترنت‌، بدلیل وجود نقاط آسیب‌پذیر در تعداد اندکی از سرویس‌های سیستم‌های عامل متداول است. مهاجمان، با فرصت‌طلبی خاص خود از روش‌های متعددی بمنظور سوء استفاده از نقاط ضعف امنیتی شناخته شده، استفاده نموده و در این راستا ابزارهای متنوع، مؤثر و گسترده‌ای را بمنظور نیل به اهداف خود، بخدمت می‌گیرند.
مهاجمان، در این رهگذر متمرکز بر سازمان‌ها و مؤسساتی می‌گردند که هنوز مسائل موجود امنیتی ( حفره‌ها و نقاط آسیب‌پذیر ) خود را برطرف نکرده و بدون هیچگونه تبعیضی آنان را بعنوان هدف، انتخاب می‌نمایند. مهاجمان بسادگی و بصورت مخرب، کرم‌هائی نظیر: بلستر، اسلامر و Code Red را در شبکه منتشر می‌نمایند. آگاهی از مهمترین نقاط آسیب‌پذیر در سیستم‌های عامل، امری ضروری است. با شناسائی و آنالیز اینگونه نقاط آسیب‌پذیر توسط کارشناسان امنیت اطلاعات، سازمان‌ها و مؤسسات قادر به استفاده از مستندات علمی تدوین شده بمنظور برخورد منطقی با مشکلات موجود و ایجاد یک لایه حفاظتی مناسب می‌باشند.

 

دانلود فایل
 

دانلود رایگان فایل دانلود پاورپوینت مهمترین نقاط آسیب پذیر یونیکس و لینوکس

لینک مستقیم دانلود پاورپوینت مهمترین نقاط آسیب پذیر یونیکس و لینوکس

پروژه درباره دانلود پاورپوینت مهمترین نقاط آسیب پذیر یونیکس و لینوکس

مقاله با عنوان دانلود پاورپوینت مهمترین نقاط آسیب پذیر یونیکس و لینوکس

تحقیق درمورد دانلود پاورپوینت مهمترین نقاط آسیب پذیر یونیکس و لینوکس

پروپوزال - دانلود پاورپوینت مهمترین نقاط آسیب پذیر یونیکس و لینوکس

پاورپوینت رایگان دانلود پاورپوینت مهمترین نقاط آسیب پذیر یونیکس و لینوکس

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی