مرجع جدیدترین پاورپوینت ها

جدیدترین پاورپوینت ها آموزشی و درسی

مرجع جدیدترین پاورپوینت ها

جدیدترین پاورپوینت ها آموزشی و درسی

پاورپوینت یگانه بی همتا درس 2 دین و زندگی دوازدهم انسانی

پاورپوینت-یگانه-بی-همتا-درس-2-دین-و-زندگی-دوازدهم-انسانی پاورپوینت یگانه بی همتا درس 2 دین و زندگی دوازدهم انسانیدانلود فایل

 
 

نظرات  (۱)

  • حمید خسروانی
  • سلام فهیمه خانم. من از وبلاگتون خیلی خوشم اومد. اگه تونستی به وبلاگ منم سر بزن. 

    فقط من یه سوالم داشتم چندروزه توی وبلاگم دچار مشکلی شدم گفتم ببینم شما میتونی راهنماییم کنی. توی صندوق وبلاگ وقتی یه عکس رو آپلود میکنم به نمایش در نمیاد وقتی هم توی نوشته میخوام قرارش بدم اونجا هم به نمایش در نمیاد. یعنی فقط لینک دانلود مطلب به نمایش در میاد. گفتم ببینم میتونی راهنماییم کنی. 

    مرسی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی